Pagina's

donderdag 1 november 2018

Fijne feestdagen

Het is weer donderdag, tijd voor een kerstkaart.


Voor de challenge bij 52WTC vragen ze om een krans te verwerken op je kaart. Nu heb ik al heel lang een mal van een krans liggen, maar ik heb zelden gebruikt. En ik vond hem zo leuk toen ik hem kocht n.a.v. een workshop. Nu was het moment daar om hem eens te gebruiken. En hierboven zie je het resultaat. De hulstblaadjes heb ik bewerkt met de Wink of Stella, zodat ze goed bij het designpapier en strik passen

Gebruikte materialen:
  • Witte kaart 15 x 15 cm
  • Glitterkarton rood
  • Designpapier DSL3482_03 Patronen karton met glitter
  • Clear stamp 130501/1828 "Handletter - woorden kerst"
  • 45.8275 Lea'bilities Leane 011 "Wreath 4 seasons"
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige krans, en ook heel mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie krans op je kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je leuk gemaakt !
    fijn dat je meedoet met deze challenge,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een heel mooie krans, je kan er volgens mij heel veel kanten mee uit om die te decoreren! Méér gebruiken! ;-)
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen