Pagina's

zondag 28 oktober 2018

ATC - Zwart en oranje

Vandaag laat ik een paar ATC-kaartjes zien, de serie "Zwart en oranje".


Bij de challenge van MD vragen ze dit keer om de kleuren zwart en oranje te gebruiken. Ik heb mezelf uitgedaagd, om met die kleuren en alleen stempels, ATC's te maken. Voor de achtergrond heb ik de stempel "Eline's Brush" gebruikt. De stempel heb ik bewerkt met Versamark en Distress Ink "Spiced marmalade" en ingespoten met water en zo de afdruk op aquarelpapier gemaakt, vervolgens gedept met een stukje keukenrol. Voor de cirkel in de hoekjes heb ik VersaMagic "Cloud white" gebruikt. Voor de overige stempels heb ik Archival Ink "Jet black"gebruikt. Leuk om weer eens wat anders te doen. Ook de achterkant bestempeld met VersaMagic "Cloud white".


Gebruikte materialen:
  • Zwart kaartkarton
  • Aquarelpapier
  • PL6501 "ATC /Pocketletter stencil"
  • PL1522 "ATC stamp"
  • Clear stamp EC0161 "Eline's Brush"
  • Clear stamp EC0167 "Eline's Craft Dates 2"
  • Clear stamp EC0149 "Eline's Xmas" (cirkel)
  • Clear stamp EC0138 "Eline's Words"(spetters)
  • Clear stamp MM1604 "Texture stamps - Grid"

Met deze ATC's doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt! Leuk om met deze ATC's mee te doen aan onze challenge.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een idee om ATC's te maken...erg leuk.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge Hoofdkleuren Zwart/Oranje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf Patricia.Eens wat anders dan een kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo....deze zijn leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen