Pagina's

woensdag 24 oktober 2018

Cadeau enveloppen

Dit keer laat ik een paar cadeau-envelopjes zien, die ik heb gemaakt om geld cadeau te geven.



Eentje maakte ik voor een jarige die een roze fotocamera van haar verjaardagsgeld ging kopen.


Leuk thema om te verwerken op het envelopje en de kaart waar het geld op bevestigd is. De stempel van het beertje heb ik ingekleurd met de ZIG clean color real brush. Ga het inkleuren nu een beetje onder de knie krijgen, zeker nu er een blender is. Maar ik mag nog flink wat oefenen hoor.


De andere maakte ik voor een jarige treinliefhebber, die (voor het digitale tijdperk) dia's maakte van de treinen die hij fotografeerde.



Gebruikte materialen:
  • Design enveloppen
  • Collectable COL1388 "Photoframes"
  • Collectable COL1389 "Pocket cards & marks"
  • Clear stamp & die " 't is je verjaardag"
  • Clear stamp 6410/0021 "Gefeliciteerd"
  • Clear stamp CR0274/18A1
  • Tekststans CLTS20 "Voor jou"
  • CLNestXXL24 'Rechthoek met stikrand"
  • Washi tape
  • Rietjes
  • Knijpertjes
  • Plakparels


Nog bedankt voor de leuke berichtjes bij mijn vorige kaarten, heb ze met plezier gelezen.


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten