Pagina's

donderdag 18 oktober 2018

Sportieve kerstman

Het is donderdag, dus tijd voor een kerstkaart.


Het leek me leuk om een keer een sportieve kerstkaart te maken. De achtergrond heb al eens eerder gemaakt, zie dit blogbericht, maar vond ik zo leuk om te doen , dus heb ik het nog een een keer gemaakt. Nu in combinatie met diverse "golf"mallen en de kerstman. De quote "ho!ho! hole in one!"  kwam ik tegen op internet. Die vond ik er wel heel toepasselijk bij.

Gebruikte materialen:
  • Witte kaart A6
  • Wit kaartkarton
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa"
  • Clear stamps HT1611 "Sneeuwvlokken"
  • Clear stamps EC0149 "Eline's Xmas"
  • Craftable CR1374 "Box card"(sneeuwrandjes)
  • Craftable CR1361 "Stictched waves"
  • Die Golf Club Landscape 98889
  • Mini Golf Carts 98887
  • Golf Clubs and Bag 98963
  • Distress Ink "Faded jeans" & "Salty ocean"
  • Embossingpoeder "clear"
  • Fuzzy Fun Flock (voor baard en bontranden)
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Patricia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig deze sportieve kerstman, leuk verzonnen! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kerstkaartje Patricia, inderdaad meteen hele sportieve kerstman erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartje, leuk idee om er een sportieve kerstman van te maken!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen