Pagina's

donderdag 25 oktober 2018

Merry Xmas

Voor vandaag een kerstkaart, het is tenslotte donderdag.


Dit keer een clean & simple kaartje. Het idee vond ik op Pinterest, maar heb er mijn eigen draai aan gegeven, door met stickers en de stansmal te gebruiken. Het idee wat ik had gezien, was getekend/zelfgeschreven. Vind het zelf wel een grappig kaartje geworden.

Gebruikte materialen:
  • Kraft kaart 13.5 x 13.5 cm
  • Giltterpapier rood, wit
  • Collectable COL1369 "Eline's Reindeer"
  • Alphabet stickers
  • Fineliner

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. toffe scrabblekaart!
    Fijn dat je er weer bij bent met een kerstkaartje!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke kaart, heel tof idee ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een superleuk kaartje hier ! ziet er mooi uit,
    fijn dat je (weer) van de partij bent deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee dit kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit kerstkaartje zo mooi die scrabblelettertjes en het geinige rendiertje wat om het hoekje komt kijken....TOP!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, met de scrabbleletters.
    En het rendiertje blijft heel schattig.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk CAS-kerstkaartje, leuk bedacht! Ik kwam em al tegen op Pinterest ;)
    Bedankt voor nog een deelname op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen