Pagina's

donderdag 30 augustus 2018

Gezellige feestdagen

Het is donderdag, tijd voor een kerstkaart.


Het is alweer eventjes geleden dat ik een kerstkaart heb gemaakt. Vorige week zag ik, dat ze bij MD voor de challenge een kerstkaart wilde zien en toen ben ik aan de slag gegaan met een kaart die ik al een tijdje wilde maken. Het idee is niet van mijzelf, ik had dit in een filmpje op het YouTube-kanaal van Doe@ding gezien. Je kan het filmpje hier vinden. Voor de achtergrond heb ik de sneeuwvlokken ge-embost met clear-embossingpoeder, hoe en waarom wordt ook uitgelegd in het filmpje. De kerstman en de zak met cadeau's heb ik ingekleurd met mijn Zigmarkers. De kaart kan plat worden gevouwen, zodat je hem op kan sturen. Leuk model om te maken en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PK9032 "Victorian vintage" 
  • Clear stamps HT1611 "Sneeuwvlokken"
  • Clear stamps HT1624 "Kerstmannen"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Craftable CR1212 "Tags & tickets"
  • Organza lint met stipjes
  • Distress Ink "Faded jeans" & "Salty ocean"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model deze kerstkaart, ik ga hem meteen opslaan.En je kaart is ook erg leuk geworden, grappig tafereeltje zo, daar hou ik van. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Patricia. Een heel mooi model ook. De kerstmannen doen het altijd goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee deze kerstkaart. Weer eens wat anders.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuk model en weer eens wat anders! Leuk dat je hem laat zien bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, origineel model! En mooie kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kerstkaartje, leuk model ook!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zoals dat cadeau uitsteekt. Een leuke kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave kaart heb je gemaakt Patricia.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, heel leuk model en zo schattig met die kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart in dit model Patricia.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kerstkaartje Oatricia...schattige plaatje erop

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Patricia,

    Via het blog van Colien kwam ik op jouw blog terecht... Wat maak jij leuke dingen zeg. Ik ben meteen volger geworden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk modelletje. En met de strik er omheen is het net een kadootje.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Patricia! Heel leuk model ook!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een leuk model Patricia! Mooie strakke kerstkaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch spannend wat er in dat kado zit...? Leuk kaartje.
    Leuk dat je mee doet met onze kerst challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen