Pagina's

maandag 6 augustus 2018

Verhuisd

Dit keer een verhuiskaart om te laten zien.


Mij werd weer gevraagd om een kaartje te maken voor een collega die onlangs verhuisd is. Leuk om te doen, maar door het warme weer had ik niet zo heel veel inspiratie. Maar gelukkig heb ik een boekje "Liefs uit Holland" van Inge Blom  waar een leuk voorbeeld in stond. Deze kaart heb ik gelift met de spulletjes die ik in huis heb en met een paar geleende malletjes van mijn moeder (bedankt mam). Ik heb een bedeltje aan de kaart toegevoegd voor een persoonlijk tintje voor de ontvangster.

Gebruikte materialen:
  • Witte kaart 13x13cm
  • Kaartkarton rood, donkerblauw, kobaltblauw, oranje en wit
  • Clear stamps EC0120 "Eline's Huis Air Mail"
  • Craftable CR1417 "ABC"
  • CLNestXXL40 "Cirkel met schulprand"
  • Mal grachtenpand
  • Creatable LR0205 "hekje"
  • Creatable LR0188 "knoop"
  • Bakerstwine
  • Charm "kat" 
  • Paperclip oranje


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten