Pagina's

vrijdag 31 mei 2019

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag weer eens een mannenkaart om te laten zien.


De jarige werkt in een garage en toen ik deze digi-stempel (als freebie een tijdje terug) tegenkwam op de site van Bugaboostamps, wist ik dat ik er een kaart voor hem mee ging maken. En voilà dit is hem geworden. De tandwielen op de voorgrond heb ik beweerkt met Embellishment Mousse. De digi heb ik ingekleurd met mijn Zig markers.

Gebruikte materialen:
  • Kraft kaart 15 x 15 cm
  • Designpapier "spijkerbroek"
  • Digi Stamp "Sassy JJ Wrench"
  • Clear stamps MM1620 "Henriëtte's teksten 
  • Creatable LR0198 "Classic car"
  • CR1324 "Nuts & bolt"
  • 6002/0287 "Gears"
  • 6002/0367 "Gears-cirkel"
  • CLNNestXXL 24 "rechthoek met stikrand"


Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. heel leuk en stoer kaartje heb je voor de jarige gemaakt Patricia...heel geinig stempeltjes erop...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen