Pagina's

zondag 2 juni 2019

Thanks!

Vandaag laat ik een kaart zien  die ik heb gemaakt om iemand te bedanken.


Deze kaart heb ik gemaakt om een vriendin te bedanken, voor het gezellige kampeerweekend dat we hebben had. We hebben een vakantie van 29 jaar geleden, in het klein herbeleeft. De kaart kan staan, als een fotolijstje en daarom vond ik het wel leuk om er foto's van het weekend zelf op te verwerken. Verder heb ik allemaal spulletjes erop verwerkt, die wel betrekking hebben op het weekend, zoals de bijv. croissantjes die we aten als ontbijt.



En naast de kaart hoorde er ook een cadeautje bij, Merci!


Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PB7043 "Eline's Buitenhuis"
  • Knipvel IT611 "Tiny's vuurtorens"
  • Craftable CR1278 "Tiny's ocean set"
  • Craftable CR1418 "Cars"
  • Creatable LR0204 "Gras"(alleen vogeltje)
  • Creatable LR0205 "Hekje" (alleen vogeltje)
  • Collectable COL1398 "Banners XL"
  • Collectable COL1389 "Pocket cards & marks"(alleen fototoestel)
  • Creatable LR0417 "Patrijspoort"
  • Creatable LR0604 "Filmstrip"
  • mal "thanks!" (free-goodie)
  • 6002/0310 "Bakery crossant"
  • 6002/0199 "Wolken"
  • 470.713.122 "Dutch Shape Art Ornate"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Patricia! Super gedaan met de filmstrip!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Patricia!!
    Ontzettend toffe details!
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt een beetje op die van mijn, grappig erg mooi geworden en leuk gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met onze vogel challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zal je vriendin wel kunnen waarderen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuke details ook!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen