Pagina's

vrijdag 28 juni 2019

Together forever

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb voor mijn ouders om ze te feliciteren met hun trouwdag.


Begin van de week waren mijn ouders alweer 53 jaar getrouwd (heel subtiel op de kaart verwerkt) en daar heb ik natuurlijk een kaart voor gemaakt. Eerlijk gezegd was ik een beetje inspiratieloos, dus wat gezocht op Pinterest en vond ik het idee van deze kaart. Mijn eigen malletjes en papier erbij gezocht en de kaart was gemaakt. Helaas is het op de foto niet goed te zien, de glazen zijn gemaakt van glanzend papier

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15 x 15 cm
  • Designpapier CPB-RG15 "Rose Garden"
  • Kaartkarton groen
  • Collectable COL1388 "Photoframes"
  • Collectable COL1389 "Pocket card & marks (&)
  • Collectable COL1389 "Banners XL"
  • Clear stamps CS0999 "Wedding Sentiments"
  • Plakparels
  • Stickers "cijfers"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten