Pagina's

maandag 10 juni 2019

Bedankt voor de leuke dag

Vorig weekend heb ik weer een workshop "Spelen met inkt" van Anita Izendoorn gevolgd, dit keer bij Stamps and Cards. 



We hebben twee projectjes gemaakt. Het eerste projectje dat ik maakte, was een kaart met bijpassende envelop. Alles op deze kaart en envelop is ingekleurd met de ZIG CCRB -markers.


Deze keer maakte we wederom een toetje, die van vorige keer moet ik nog steeds afmaken, maar aan deze was ik tijdens de workshop aan begonnen, maar heb ik thuis direct verder afgemaakt.


Voor deze kaart heb ik Distress ink cracked pistachio, salty ocean en faded jeans gebruikt. Ook de binnenkant is bewerkt met inkt.


Nog even een close-up van de bloem, niet zo mooi als Anita ze maakt, maar ja ik mis ook de speciale tool. Ondanks het gemis van de tool, vind ik hem wel leuk geworden.


Het was weer een gezellige en leerzame dag, waarbij we veel gelachen hebben, maar ook erg serieus gewerkt hebben.


Gebruikte materialen:
  • Soft Finish Cardstock "Anita's Choice"
  • Waterart papier
  • Clear stamp 30-457 "So loved"
  • ECD 1519 Poppy 2 de Garden Notes (dacht ik)
  • Tag en hart (weet niet meer precies waarvan)
  • Klemmetje
  • Lint
  • Clear stampMM1620 "Henriëtte's teksten (uit eigen voorraad)

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten