Pagina's

zondag 13 oktober 2019

Do something creative every day

Dit is mijn eerste pagina die ik heb gemaakt in mijn art journal.



Ja, ook ik heb een art journaal aangeschaft. Vond het wel leuk idee om hierin allerlei technieken uit te gaan proberen, dan hoef ik niet steeds een kaart te maken, echter het gaan beginnen erin, was best wel moeilijk, maar de kop is eraf en hopelijk volgen er binnenkort meer pagina's. Ik heb gewerkt met Distress ink (cracked pistachio), mask stencils, diverse stempels, Zig-markers en Archival ink (Jet black en Watering can). Vond het alleen niet zo'n prettig papier om een stempel in te kleuren i.c.m. de Zig-markers, volgende keer op een andere manier werken. Nog niet helemaal tevreden over de eerste pagina, maar ja in een art journal kan alles, niet perfect is ook goed. Ben lekker creatief bezig geweest en dat is de bedoeling.


Gebruikte materialen:
  • Clear stamps DDS3340 "Daisy crafter"
  • Clear stamps EC0167 'Eline's craft dates 2"
  • Clear stamps MM1620 'HenriĆ«tte's teksten"
  • Clear stamps MM1604 "Texture Stamps - Grid"
  • Mini stencil THMS001
  • Mini stencil THMS002
  • Mini stencil THMS074
:

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Prachtige eerste pagina voor je Art Journal!
    Leuke stempel gebruikt :)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met deze Journals heb, om te maken dan. Wel leuk om naar te kijken:)
    Fijne Zondag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen