Pagina's

donderdag 17 oktober 2019

Fijne KERSTdagen

Vandaag weer eens een kerstkaart om te laten zien.



Het is alweer een tijdje gelden dat ik een kerstkaart heb gemaakt en geplaatst, maar van het weekend was het nu eens perfect weer om kerstkaarten te maken, dus heb ik er maar meteen een paar gemaakt. Vandaag laat ik er eentje van zien. Het idee voor deze kaart ontstond een paar maanden geleden, toen ik deze "Feestkaart" maakte. Ik heb dit keer van de KERST-mal een easelkaart gemaakt.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier CR0382K/18A "Christmas"
  • 470.713.638 "Dutch Fold Card Art Text 'Kerst' A5" 
  • Knipvel 3DHM0051 "Minisnoesjes
  • Creatable LR0556 "Tree's"
  • Craftables CR1417 "Punch die: ABC"
  • Collectable COL1315 "Eline's tab"
  • Collectable COL1449 "Alphabet XL"
  • Craftable CR1374 Box card (sneeuwrandjes)


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,
DHM0051

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig kerstkaartje Patricia...leuk die grote tekstletters erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Patricia, leuk de tekst kaart.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kerstkaart!!!

    Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee, om met die kerst-tekst een easelcard te maken. Vrolijk geheel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige easelkaart, supermooie "kerst" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kerstkaart.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaart Patricia
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen