Pagina's

vrijdag 1 november 2019

Geldcadeautjes

Vandaag laat ik een paar geldcadeautjes zien.


De basis van het idee is een filmpje van Petra en dat is hier te vinden.


Voor de eerste geldcadeaukaart die ik gemaakt heb, komt meer het idee dan de uitwerking van het filmpje. Ik moest o.a. de maten aanpassen omdat ik het mobieltje met smiley erop wilde verwerken.


Hierbij nog even de binnenkant en hieronder zie je het eindresultaat.



Gebruikte materialen:
  • Designpapier DS0566_06
  • Craftable CR1454 "Cross stitch"
  • Clear stamps MM1620 "Henriette's teksten"
  • Clear stamps CR0274/18A1
  • Clear stamps #COC-020 "Leuks"
  • Pailletten
  • Confetti "sterren"


De tweede geldcadeaukaart  die ik heb gemaakt, is wel volgens het filmpje.


Het moest een mannencadeaukaart worden. Ben met distress ink faded jeans en black soot aan de slag gegaan. Hierop heb een trein verwerkt, want het cadeau is een bijdrage voor de treintafel van de jarige.


Ook nog even een foto van de binnenkant en het eindresultaat als cadeautje.



Gebruikte materialen:
  • Kraftkarton
  • Mask stencil PS8024 "Clouds & Sunburst"
  • Clear stamps CS0883 "Congratulations"
  • Clear stamps #COC-020 "Leuks"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten