Pagina's

zaterdag 30 november 2019

Jarig

Vandaag weer een verjaardagskaart om te laten zien.



Het is een kaart voor een jarige softbalster. De kaart is gemaakt met de mal van DBDD. De letters heb ik bewerkt alsof het softballen zijn, ik heb er naden op getekend. Verder heb ik het rustig gehouden en heb ik alleen een digi stamps van Bugaboo erop verwerkt. Deze ik heb ingekleurd met mijn ZIG-markers.


Gebruikte materialen:
  • A6 kaart - groen
  • 470.713.731 "CardArt A5 Jarig"
  • Clear stamps KJ1701 "Geniet"
  • Digi stamp "Jesse Bear Baseball"
  • Pailletten

Ook heb ik er een cadeautje bij gemaakt. Van een canvas van 10 x 10 cm heb ik een fotolijstje gemaakt. Het idee vond ik eens op Pinterest, weet alleen niet waar/van wie. Het canvas heb ik bewerkt met acrylaatverf geel, rood en patina effect nougat. Ook hier weer de naden van een softbal erop geschilderd en tot slot een touwtje erom gewikkeld.





Knutselgroetjes,


2 opmerkingen: