Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

'Hay' there

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien.


De jarige is gek op paardrijden en toen ik deze digi een keertje voorbij zag komen als freebie op het blog van Bugaboo Stamps wist ik dat ik die ging gebruiken voor deze jarige. De digi heb ik ingekleurd met mijn Zig markers. Het model van deze kaart zag ik op het blog van Jennifer McGuire, een Front Flap card, er is ook een filmpje van. Een leuk model om te maken.


Als je de flap opklapt kan je daar je verjaardagswens inschrijven. Het is verder een platte kaart, dus heb ik op de achterkant een standaard geplakt, zodat de jarige de kaart ook neer kan zetten. Nog wat plaksteentjes toegevoegd voor wat bling, bling.


De jarige was erg blij met haar kaart.

Gebruikte materialen:
  • Wit kaartkarton
  • Designpapier CR0260/16A4 "Happy watercolor" 
  • Designpapier DSL0566_06
  • Clear stamps HT1606 "Beestenboel"
  • Clear stamps CR024/17A6 "Happy birdtday"(ballonnetjes)
  • Stans DSL4052_06
  • Digi "'Hay' there"
  • Plaksteentjes



Knutselgroetjes,


1 opmerking: