Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Seas the day

Vandaag eens geen kaart maar een dubbele pagina uit mijn art journal om te laten zien.


Vorig weekend ben ik eens lekker aan de slag gegaan in mijn art journal, ik moest echt even mijn zinnen verzetten in deze rare tijd. Op internet zag ik leuke ideetjes voorbijkomen van onderzee-tafereeltjes en toen bedacht ik me dat ik zelf ook een stempelsetje had met vissen en waterplanten. Dus ik ben lekker aan de slag gegaan met distress ink voor de achtergrond en de vissen, zeepaardje plantjes en koraal heb ik ingekleurd met de zig clean color real brushes. De zandbodem heb ik gemaakt met distress ink en ik heb er embossing enamal over gestrooid. Leuk tafereeltje geworden zo, werd er helemaal vrolijk van. Net een aquarium.

Gebruikte materialen:
  • Clear stamps CR0274/17A3 "Vissen"
  • Distress ink Tumbled glass, Broken China, Blueprint sketch, Vinatage Photo
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering-script"
  • Frantage aged ochre embossing enamal

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten