Pagina's

donderdag 9 april 2020

Merry X-mas

Vandaag weer eens een kertskaart om te laten zien.


Eindelijk weer eens een kerstkaart gemaakt, tussen alle verjaardagskaarten door. Het idee van deze schudkaart zag ik in het filmpje van Petra dat je hier kan vinden. Maandelijks maakt ze een apart model kerstkaart en in de maand maart was het een schudkaart. Die voor de maand april is ook leuk eens kijken of ik die ook binnenkort eens kan maken. Het is een hele makkelijke schudkaart, ik heb een kaartenzakje hiervoor gebruikt. Achteraf gezien had ik niet de styrporkorreltjes er in moeten doen, deze zijn nl veel te statisch. Maar met weinig materialen vind ik het toch een leuk kaartje geworden.

Gebruikte materialen:
  • Witte kaart A6
  • Designpapier DSL3482_03
  • Forever Friends plaatje
  • Stans 2560377
  • Pons "Merry x-mas"
  • Styroporkorrels
  • Christmas confetti "ijskristallen wit" 
  • Christmas confetti "sterren zilver"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Patricia, zo schattig de beer.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is hij lief je beertje met het DSP en de sterretjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Patricia. Vrolijk dessinpapier en die beertjes vind ik altijd snoezig.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je gemaakt, dat schudgedeelte is altijd wel een extra toets aan je kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje in met lief beertje en leuk met het schudgedeelte!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op Paasmaandag mijn kerstkaartentoerke aan het doen...
    Heel mooie kaart Patricia, die staat ook nog op mijn to do-lijstje!
    Fijne dag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen