Pagina's

zaterdag 11 april 2020

Vrolijk Pasen

Vandaag een Paaskaart om te laten zien.


Ik was dit jaar heel erg aan het twijfelen of ik een paar paaskaartjes zou gaan maken, de spulletjes ervoor lagen al wel klaar. Toen ik zelf een paar kaartjes voor Pasen ontving, ben ik er als nog een paar gaan maken. Dit is er eentje van. De achtergrond in het "lijstje" heb ik gemaakt met distress ink "tumbled glas en mowed lawn" en een mask stencil.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit A6
  • Designpapier Forever Friends "Spring Time"
  • Plaatje Forever Friends
  • 115633/0923 "Rectangles scalop XL open"
  • Clear stamps KJ1705 "Vrolijk Pasen"
  • Craftable CR1399 "Eggs" 
  • Mask stencil PS8024 "Cloud & Sunburst"


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk lief kaartje heb je gemaakt Patricia
    . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief! Ik heb zelf geen Paaskaartjes ontvangen maar el wel een paar gemaakt en verzonden. Dat doe ik normaal ook niet maar in deze tijd is dat anders, vind ik. En ze zijn ook heel gezellig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen