Pagina's

donderdag 30 juli 2020

Gastdesigner 52WTC - Challenge juli

Vandaag mag ik gastdesigner zijn op het blog van 52WTC voor de challenge van de maand juli.


Het thema is: Maak een bevroren kaart - met ijs of sneeuw....

Eerst had ik helemaal geen idee wat ik me daar bij voor moest stellen, totdat ik de pinguïn tussen mijn mallen tegenkwam en in combinatie met de iglo, ijsschotsen en ijsbergen heb ik er een bevroren kerstkaart van kunnen maken.





Gebruikte materialen:
  • Kaart 13 x 13 cm
  • Designpapier "Hemelsblauw"
  • Collectable COL1416 "Eline's Pinguin Family"
  • Collectable COL1415 "Eline's Sleigh & Floe"
  • Collectable COL1417 "Eline's Igloo & Mountains"
  • Craftable CR1364 "Punch die: Fish"
  • Craftable CR1361 'Stitched waves"
  • Collectable COL1340 "Eline's  Santa Sleigh" (stempel)
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
Knutselgroetjes,


15 opmerkingen:

  1. Wat leuk en kijk eens hoe happy hij is met zijn gevangen visje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje de pinguin voelt zich helemaal thuis in de kou zo te zien met zijn warme muts op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig leuk !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke bevroren kaart!!
    Leuk dat je GDT wilde zijn.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, en zo leuk met die pinguïn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel mooi geworden Patricia en de temperatuur daalt meteen een paar graden hihi. Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige winterse kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Patricia! Wat is de pinquin leuk he?
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke ijzig, dit kaartje, Patricia! Leuk gedaan, heel vrolijk. Luek dat je GDT wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris kaartje GD Patricia , dat visje word nog in de iglo gebakken !! Superleuk deze bijdrage , dankjewel ...
    Fijn weekend en tot de volgende X , Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker fris kaartje GD Patricia , dat visje word nog in de iglo gebakken !! Superleuk deze bijdrage , dankjewel ...
    Fijn weekend en tot de volgende X , Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach, wat leuk is deze geworden ! mooi gemaakt, mijn pinguins zijn altijd een beetje 'statig', deze is wel heel eluk gedaan, ik pin je kaartje meteen =)
    blij dat je deze week weeral van de partij bent met je kerstcreatie,
    bedankt,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele goede ijzige kaart! Heel mooi geworden, superleuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een toffe ijzige kaart! Fijn dat je gastdesigner wou zijn!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen