Pagina's

vrijdag 28 augustus 2020

Together Forever

Vandaag een trouwkaart om te laten zien.


Twee weken geleden was het de trouwdag van vrienden van mij. Meestal maak ik dan een kaart voor ze om ze te feliciteren, maar nu kwam het er niet van, ik vond het veel te warm om kaarten te maken de afgelopen tijd. Maar niet getreurd, ik had nog een kaart liggen, die ik ze steeds al eens wilde sturen. Het is wel een gouwe ouwe, nog eentje uit mijn 3D-kaarten-maak-tijd.

Terwijl ik me af vroeg hoe lang geleden het zou zijn geweest, dat ik deze kaart gemaakt had, bleek mijn vriendin op hun trouwdag hun trouwboek doorgebladerd te hebben en wat schets mijn verbazing, 21 jaar geleden heb ik gewoon dezelfde kaart gestuurd. Alleen de tekst is anders 😃. Zie de foto hieronder.


Gebruikte materialen:
  • Kaart 10x15 marmer effect
  • Knipvel met olifanten
  • Clear stamps CS0999 "Wedding Sentiments"
 

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Whow, over een gouwe ouwe gesproken, hahaha! Wat grappig dat je zo lang geleden exact dezelfde kaart hebt gestuurd! :-D En ook fijn te weten dat ze je kaart al die tijd bewaard hebben (Ik bewaar ook al mijn huwelijkskaarten voor altijd hoor!)
    Ze zijn wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen