Pagina's

dinsdag 20 oktober 2020

Bedankt

Vandaag een kaartje als bedankje.


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met mijn onlangs gewonnen spulletjes van Marianne Design en ik heb ook een mal gebruikt die ik eerder had gewonnen. Het leuke van het designpapier is dat het aan twee kanten bedrukt is, daar heb ik gebruik van gemaakt met het letterbord en het randje erom heen, dit komt uit een vel. De vogel op de brievenbus komt ook uit het designpapier.


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Kaartkarton rood, wit
  • Designpapier PK9168 "I love Holland"
  • DF3454 "Karin Joan's Letter Board"
  • Craftable CR1518 "Envelop by Marleen"
  • Craftable CR1519 "Mailbox by Marleen"
  • Clear stamps CS1070 "Christmas mail by Marleen"

de gewonnen prijs


 
Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Superleuk kaartje Patricia heb je gemaakt met de leuke brievenbus!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen