Pagina's

zaterdag 3 oktober 2020

Van harte

Vandaag op Wereld Kaartenmaak Dag laat ik een verjaardagskaart zien.


Ik ben dit keer aan de slag gegaan met de leuke stokstaartjes stempel. Ik heb ze ingekleurd met maar één kleur zig-marker, nr 75 i.c.m. de blender. De achtergrond van de kaart heb ik gestempeld met een blaadjes-stempel en VersaMagis Ink "Aquatic Splash". Ook voor de "van harte"-stempel heb ik deze inkt gebruikt. Als matrand onder de achtergrond heb ik rondom een strook washi tape geplakt.
 

De kaart is voor een dochter van een vriendin de afgelopen week 18 is geworden. De leeftijd heb ik d.m.v. een pop-up systeem aan de binnenkant van de kaart verwerkt.


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Kaartkarton wit, zwart
  • CLNestXXl24 "rechthoek met stikrand"
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts (cirkel)"
  • 1678 Planner essentials 17 "Filmstrip numbers"
  • Clear stamps 130501/1823 "Handletter-Hoera van harte"
  • Clear stamps EC0183 "Eline's Animals Meercats"
  • Clear stamps EC0167 "Eline's craft dates 2"
  • Clear stamps 6410/0021 "NL teksten-Gefeliciteerd"
  • Washi tape


Agelopen week lag mijn prijs in de brievenbus, welke ik had gewonnen bij het challengeblog van Marianne Design. dat wordt weer lekker knustelen.







Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten