Pagina's

maandag 9 november 2020

Loaded envelop

Vandaag laat ik een loaded envelop zien.


Deze envelop maakte ik al een tijdje geleden voor een dochter van een vriendin. Er zitten diverse cadeautjes in, zowel gekocht, geld en zelfgemaakte cadeautjes.


Dit model heb ik al eens eerder dit jaar gemaakt en was een ideetje van Reanne. Voor de envelop heb ik dubbelzijdig designpapier gebruikt. Verder heb ik diverse bladwijzers gemaakt, een paar van paperclips, waaronder die met een funny face en een boekenlegger. Ook heb ik een tassenhanger gemaakt.


En dan de envelop waar het geld in zit verpakt.


Het geld heb ik gevouwen als een hartje.


Alle cadeautjes vielen in de smaak.


Gebruikte materialen:
  • Designpapier CR0237/17A "natural beauties"
  • Designpapier DS0566_06
  • D180848 "Gefelictieerd cirkel"
  • Clear stamp #COC-020 "Leuks"
  • Clear stamp 130501/1823 "Handletter-Hoera van harte"
  • Craftable CR1508 "Punch die Smiley's"
  • 1763/1764 Camera inser kit "Smiley + Smile!" 
  • 115633/0751 "Paper clamps"
  • Design envelo 
  • Paperclips "cijfers"
  • Houten hartje
  • Houten letter "J"
  • Houten smiley
  • Bedeltje "Hoefijzer"
  • Vilten bloem

 
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten