Pagina's

maandag 16 november 2020

Stay home

Vandaag laat ik weer eens een pagina uit mijn Art Journal zien.


Wat doe je als je weer meer thuis moet blijven? Een beetje oefenen met een pagina in je art journaal bijvoorbeeld. Ben aan de slag gegaan met distress oxide kleurtjes die ik al eens eerder had gebruikt, gewoon omdat ik dat een leuke kleurencombi vind en dan paste het ook nog een beetje bij de pagina die ernaast zit. Mijn uitgangspunt was het huis, een doodle-rand uitgeprobeerd en nog iets te voorzichtig geweest met stempels vind ik zelf. De tekst heb ik niet zelf bedacht, maar wel zelf geschreven. Vind het wel een leuk geheel geworden zo en past goed bij de andere pagina in mijn AJ.



Gebruikte materialen:
  • Distress Oxide fossilized amber, picked waspberry, salty ocean
  •  470.713.311 "Dutch Card Art A4 Houses "
  • Mask stencil S039 "Summer stencils" 
  • Clear stamps MM1620 "Henriette's teksten"
  • Clear stamps CLBP85 "Ribbon crosses"



Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. weer 2 prachtige kleurrijke pagina's in je ArtBook Patricia...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen