Pagina's

zaterdag 1 oktober 2022

World Card Making Day

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien.



Het is vandaag "World Card Making Day". Dit is eigenlijk de start van de kerstperiode voor kaartenmakers. Maar voor mij geen kerstkaart vandaag, maar een verjaardagskaart, zoals je kan zien.

 Ik wilde een eenvoudige kaart maken, die ook niet te veel werk vergde. Het idee voor deze kaart had ik eens op Pinterest gevonden volgens mij. Ik heb gestempeld met Archival Ink "evergreen bough". Het glitterpapier paste er per ongeluk mooi bij en ik heb het afgemaakt met een paar sequins.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 13x13cm
  • Restje desginpapier, kraftpapier, glitterpapier
  • Clear stamps EC0161 "Eline's Brush XL"
  • Collectable COL1481 "Cupcake by Marleen"
  • Clear stamps 6410/0021 "NL teksten-Gefeliciteerd"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten