Pagina's

vrijdag 23 september 2022

Mannenkaart

Vandaag een mannenkaart om te laten zien.


Dit keer ben ik voor een mixed-media achtige slimline-kaart gegaan. Ik wilde al een tijdje een keer de kleurencombinatie vintage photo/salvaged patina gaan gebruiken. Een goede combi voor een mannenkaart dacht ik zo.  De achtergrond heb ik gemaakt d.m.v. smoothing-techniek (kustechniek) met de distress ink. Vervolgens heb ik delen van de kaart geblend met dezelfde kleuren en als finishing touche nog wat waterspetter erop aangebracht  ik heb wat gestempeld. Aangezien de jarige van treinen en fotograferen (dia's) houdt, heb ik hiervan wat elementen op de kaart verwerkt en aangevuld met o.a. radartjes  

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Watercolorpaper
  • Distress Ink 'vintage photo", "salvaged patina"
  • 6002/0287 "Gears"
  • D180848 "Gefeliciteerd cirkel"
  • ADD10268 "Gentlemen" 
  • 1742 "Planner Essentials 24 - Photo Frame Pages"
  • Craftable CR1324 "Punch die- Nuts & Bolt"
  • Collectable COL1337 "Eline's envelope"(postzegelrandje)
  • Clear stamps CS261 "Framed"
  • Clear stamps CS263 "Time to Travel"
  • Clear stamps "'t is je verjaardag"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave slimline! Echt heel mooi, zoveel op te zien....
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4 Season.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen