Pagina's

donderdag 22 september 2022

Gastdesigner - Challenge 301 Marianne Design Challenge blog

Vandaag een kaart voor het Marianne Design Challenge blog.


Twee weken geleden ben ik uitgekozen als gastdesigner voor challenge 301, die vandaag start op het Marianne Design Challenge blog. De opdracht van deze challenge is bedacht door Wybrich en luid "Een sneeuwman op je kaart en gebruik minimaal 3 producten van Marianne Design". 

Een leuke opdracht vind ik zelf en je kan er meteen een kerstkaart van maken als je er nog niet genoeg hebt gemaakt voor dit jaar (zoals ik). 

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de stempelset met de sneeuwmannen. In plaats van de stemepls in te kleuren, heb ik de "paper piecing"-techniek gebruikt. In mijn geval heb ik gestempeld op wit papier en op het restje designpapier dat ik overhield van de achtergrond. Daarna heb ik de diverse onderdelen van de sneeuwmannen uit het designpapier geknipt en deze opgeplakt op het witte papier. De hoed en de neuzen van de sneeuwmannen heb ik ingekleurd met mijn zig-markers. Om de kaart af te maken heb ik een doodle rand gemaakt met een dotjes-randstempel. 

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm
  • Designpapier PK9147 "Aqua Color"
  • Clear stamps CS1102 "Peekaboo - Snowman"
  • Clear stamps EC0157 "Eline's Handlettering Kerstmis"
  • Clear stamps DDS3313 "Daisy decorations"
  • Craftable CR1375 "Basic distressed square"
  • Craftable CR1374 "Box card" (sneeuwrandjes)

Wil je ook meedoen met de challenge? Kijk dan op het Marianne Design Challenge blog, daar vind je alle informatie en natuurlijk inspiratie van het designteam.

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,


6 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart.sat een goed idee met de psperpiercing. Mooi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk jouw kaartje en mooie techniek heb je gebruikt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vakjes kaart met de sneeuwpopjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sneeuwmannen erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, Patricia en altijd tof als je gastdesigner mag zijn!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen