Pagina's

donderdag 8 september 2022

Fijne feestdagen

Donderdag, kerstkaartendag.


Zo heb ik een tijdje geen kerstkaarten gemaakt en zo plaats ik 2 dagen achter elkaar een kerstkaart. Kijk hier voor de kaart die ik gisteren plaatste en waarmee ik uitgekozen ben als gastdesigner voor de volgende challenge bij MD. De kaart van vandaag laat ik weer eens gezellig mee doen bij 52WTC.

Voor deze kaart was de basis het leuke knipvel met de gnomes. Het (effen) designpapier heb ik bewerkt met een mask stencil en distress ink "picket fence" zodat de achtergrond een beetje op de achtergrond van het plaat lijkt. De gnome op de voorgrond heb ik bewerkt met distress ink "black soot" en "crackling campfire", zodat ze goed bij de andere 2 past.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 13x13cm
  • Designpapier PK9168 "I love Holland"
  • Knipvel VK9595 "Gnomes"
  • Craftable CR1561"Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen
  • Craftable CR1252 "Skis and snowflake"
  • Creatable LR0554 "Tomte gnome"
  • Creatable LR0283 "Horizon Pinetrees"
  • Mask Stencil PS8012 'Snowflakes"
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Patricia, de gnomes spelen de hoofdrol, ik hou ervan. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kerstkaart Patricia!
    Mooi met de ronde tekst stans!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met die leuke gnome en het knipvel, Patricia. En gaaf dat je gastdesigner mag zijn!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke kabouters erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk winters kaartje met de leuke gnome! Gezellig dat je meegedaan hebt bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh dat is een super schattig kaartje geworden. TOP groetjes Pia

    BeantwoordenVerwijderen