Pagina's

vrijdag 1 december 2023

Christmas

Vandaag een kerstkaart om te laten zien.


Dit keer heb ik me ook gewaagd om een diepte of lay-out kaart te maken. Zag zulke leuk voorbeelden voorbij komen en aangezien ikzelf ook zo'n mal heb, ben ik ermee aan de slag gegaan. Dit is een leuk kaartmodel voor designpapier dat je eigenlijk niet wil verknippen, omdat het op zichzelf al een plaatje is. 

Zo vond ik dit designpapier die ik heb gestanst met mal LR0781. Vervolgens heb ik drie laagjes kaartkarton extra onder het raamwerk geplakt, waardoor je de diepte krijgt. Vervolgens alles op de kaart geplakt en klaar is de kaart.

Gebruikte materialen:
  • Kaart  wit 15x15 cm
  • Designpapier 61800138 "paper block"embossed disney" 15x15cm
  • Creatable LR0781 "Layout 4 squares" 

 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten