Pagina's

zondag 3 december 2023

Winter wonderland

Vandaag laat ik weer eens een pagina uit mijn kerst Art Journal zien.


Ik haalde mijn inspiratie voor deze pagina uit een filmpje van Janet Blaauw. Eerst heb ik de pagina gesprayd met de distress sprays "Prize Ribbon" en "Snow flurries".


Daarna ben ik met een mask stencil en structuurpasta aan de gang gegaan voor wat sneeuweffect (niet helemaal goed gelukt). De sneeuwgrond heb ik gemaakt met gesso.


Vervolgens nog wat bomen erop gestempeld. Ook wat "goud" erop gespetterd met distress mica stain '"Decayed".
.

Ik was niet helemaal tevreden over hoe de boom in het midden was geworden, dus heb ik de gnome-stempel erbij gepakt en ingekleurd met mijn zig markers. Die past er perfect bij. Met jewel drops nog wat besjes gemaakt op de struik in de voorgrond en een tekst erop gemaakt. 




Gebruikte materialen:
  • Distress Spray stain "Prize ribbon"
  • Distress Mica Stain "Snow Flurries"
  • Mask stencil 502/0627 "Snow Rain Stars"
  • #TH93072 "Label letters"
  • Clear stamps CS1106 "Gnome & latern"
  • Clear stamps LAV591 "Red Pine Large"
  • Jewel Drops "Strawberry coulis"
 
Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten