Pagina's

zondag 3 maart 2024

Created to create

Vandaag laat ik weer eens een dubbele pagina uit mijn Art Journal zien.


Onlangs zag ik deze video van Vicky. Dat leek me zo leuk en niet zo moeilijk om te maken. Aangezien ik lekker bezig wilde zijn, maar ik een beetje inspiratieloos ben heb ik het idee van Vicky gelift. .


Ik ben wel met mijn eigen materialen aan de slag gegaan. Eerst de letters opgeplakt en daarna met distress oxide sprays eroverheen. 


Nadat het goed gedroogd was, heb ik de letters en de pagina's bewerkt met distress ink. Achteraf gezien had ik beter een lichtere kleur bruin moeten gebruiken. Ook nog wat gestempeld, en zwarte (acrylverf) spetters toegevoegd.


Vervolgens heb ik een vocal point gemaakt op de rechterpagina en om een foutje weg te werken zitten er op de linkerpagina ook een paar tickets. Vervolgens het geheel nog afgewerkt met witte (acrylverf) spetters en een toepasselijke tekst.

Het was leuk om zo even aan de slag te zijn geweest, even je gedachten verzetten. Achterafgezien had ik de vlinder ook nog kunnen bewerken met embossingpoeder. Ideetje voor een volgende keer. 

Gebruikte materialen:
  • Distress Oxide spray "shabby shutters, tumbled glass"
  • Distress Ink "ground expresso, black shoot"
  • Ribbelkarton
  • Craftable CR1641 "Alphabet Upper Case"
  • TC0894 "Tiny's Butterfly XL"
  • CLBP86"Ribbon crosses"
  • CS292 "Tickets"
  • CS314 "Tickets"
  • CS280 Ïnk with journaling cards"
  • CS294 "Journal Phases 1"
  • CLBP85 "Ribbon crosses"
 


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten