Pagina's

zaterdag 23 maart 2024

Feestje

Vandaag laat ik een verjaardagscadeautje zien.


Als een jarige geld voor haar/zijn verjaardag wil hebben, probeer ik er vaak iets leuks van te maken. De ene keer is het in een kaart verwerkt, de andere keer pak ik het wat anders aan. Dit keer is het een "feestelijk" cadeautje geworden.


Dit cadeautje zijn wat leuke schaaltjes voor chips en dipsausje en een "party" pack chips. Ik heb het opgeleukt met zelfgemaakte bloemen van crêpepapier.


Ook maakte ik een label voor aan het cadeau met een toepasselijke tekst.


Uiteindelijk heb ik het geld in een aparte envelop gedaan.


En die envelop heb ik ook nog een beetje opgeleukt.


Uiteindelijk kreeg de jarige zo twee cadeautjes.


Gebruikte materialen voor het label:
  • Kaartkarton wit
  • CR1576 "Slimline Tags"
  • CR1641 "Alphabet Upper Case"
  • CR1391 "Basic:Ticket""
  • DF3454 "Karin joan's Letter Board"
  • Mask stencil 470.715.039 "Art A5 Party"
  • Clear stamp #COC-020 "Leuks"
  • Distress Ink "musterd seed" 

Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten