Pagina's

dinsdag 16 april 2024

Happy Birthday

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


De achtergrond voor deze kaart heb ik gemaakt met distress oxide "salvaged patina"en distress ink "vintage photo". Hiervoor heb ik de smoothing techniek gebruikt. 


Vervolgens heb ik de achtergrond in een embossingfolder door de stansmachine gedraaid. Daarna heb ik de uitstekende tandwielen die dan ontstaan  bewerkt met distress ink "vintage photo.


De achtergrond in het fotoframe heb ik ook gemaakt met de smoothing techniek en dezelfde kleuren inkt.


Voor een paar losse tandwielen heb ik een stukje papier eerst bewerkt met distress ink "vintage photo" en daarna bewerkt met distress embossing glaze "salvaged patina". Leuk effect krijg je zo omdat de glaze transparant is.  


De andere losse tandwielen heb ik bewerkt met frantage embossing enamal "aged ochre ".


De envelop heb ik dit ook ook een beetje bewerkt met diverse post-gerelateerde stempels.


Zo is het samen toch een leuk geheel geworden.

Gebruikte materialen:
  • Kaart 15x15cm wit
  • Kaartkarton bruin
  • 6002/0287 "Tandwielen"
  • Embossingfolder "Tandwielen"
  • CR1324 "Punch die - Nuts & Bolt"
  • COL1388 "Photoframes"
  • 115633/0751 "Vintage label-rivets-paper clamps"
  • CS0883 "Congratulations"
  • CS325 "Correspondence from the Past 2"
  • CMS225 "Correspondence"

 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten