Pagina's

zaterdag 6 april 2024

Inspiration

Vandaag laat ik weer een pagina uit mijn Art Journal zien.


Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een kaart die ik tegen kwam op Pinterest. Door het werken met de shimmer powder op deze pagina, kreeg ik meteen inspiratie voor een verjaardagskaart om te maken. Klik hier om te zien hoe die kaart is geworden. En door al die inspiratie heb ik gekozen voor de titel "inspiration" voor deze pagina.


De shimmer powder heb ik eerst op de pagina aangebracht en vervolgens water erop gespoten met ene spray en dit laten drogen/gedroogt met de heat tool. Naast de shimmer powder heb ik gewerkt met zwart acrylverf. D.m.v. een (bank)pasje heb ik de strepen geplaatst. Verder ook nog wat gespetterd met de zwarte verf. De veren heb ik ook voorzien van shimmer powder, vermengd met water, door dit aan te brengen met een kwastje.

Gebruikte materialen:
  • Shimmer powder "Atlantis burst"
  • COL1375 "Pen & Ink"
  • CS294 "Journal Phases 1"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten