Pagina's

donderdag 25 juli 2024

Christmas in July - Ho ho ho

Donderdag, kerstkaartendag.


Vandaag, 25 juli, is de dag dat op het Zuidelijk Halfrond een beetje kerst wordt gevierd. Daar komt het  Christmas in July vandaan. Leuk dat dat net samenvalt met de kerstkaartendag op het 52WTC-blog.

Het idee voor deze kaart had ik al heel lang en eindelijk heb ik hem dan eens uitgewerkt. De achtergrond is gestempeld met versamark, watermerk inkt. Op het label heb ik de kerstman verwerkt van de achtergrond. Deze heb ik ingekleurd met mijn zig-markers.

Gebruikte materialen:
  • Kraft kaart 13,5 x 13,5 cm
  • Vellum
  • Clear stamps HT1624 "Santa Clauses"
  • Clear stamps 130501/1812 "Handletter-text x-mas small"
  • 26992 "Tag"
  • Washi tape
  • Organza lint
  • Bakerstwine

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met al die kerstmannen, Patricia!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart Patricia !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje is het geworden Patricia. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen