Pagina's

donderdag 11 juli 2024

Kerst

Donderdag, kerstkaartendag. Vandaag laat ik niet één maar twee kerstkaarten zien.


Beide slim line kaarten (10 X 21cm) heb ik gemaakt met hetzelfde blokje designpapier, dat ik eens op wil maken, en dezelfde stansmallen. De plaatjes komen uit mijn voorraad knipplaatjes die ik al heel lang heb. Ik probeer mijn spulletjes een beetje op te maken.


Deze kaarten heb ik tegelijk gemaakt, omdat ik niet kon kiezen welk designpapier ik wilde gebruiken. En aangezien mijn voorraad kerstkaarten aardig was geslonken vorig jaar, kan het geen kwaad om meerdere kaarten tegelijk te maken. Het zijn toch toch weer 2 verschillende kaarten geworden, ondanks het gebruik van dezelfde materialen.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit, groen
  • Design papier DSL3482_03
  • CR1537 "Slim line Frames"
  • CR1538 "Slim line Banners"
  • COL1338 "Eline's Kerst"
  • Plaatjes uit eigen voorraad

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kerstkaarten Patricia, frisse kleurtjes en leuke plaatjes.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide erg leuk !!!!
    Maar spulletjes opmaken lukt mij nooit ......
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen