Pagina's

donderdag 23 mei 2024

Mooie kerstdagen

Donderdag, kerstkaartendag bij 52WTC.


Vandaag laat ik mijn 2e kaart zien voor dit jaar. Deze heb ik een soort van synchroon gemaakt met de kaart die ik vorige week donderdag geplaatst hebt.

Op de kaart van vorige week wilde ik de boomstronk gebruiken, maar i.c.m. met de tekst "Kerst" was dat iets te veel van het goede. En aangezien ik een stukje van het designpapier overhield, dacht ik, ik maak gewoon direct nog een 2e kaartje. Handig voor de voorraad kerstkaarten die ik nodig moet aanvullen. 

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier PB7051 "Eline's Sweet Stars"
  • COL1502 "Eline's Artic Bear"
  • COL1391 "Eline's Santa" (kerstmuts)
  • CR1337 "Tiny's Trees Birch"
  • CR1361 "Stitched waves clouds"
  • LR0680 "Boomstam"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Pons "Sneeuwvlok"
  • Glittersteentjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje is dit ook. Mooi gemaakt en een leuke beer. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kerstkaartje met dit leuke beertje! Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge op het 52WTC blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen