Pagina's

zondag 12 mei 2024

Dankjewel

Vandaag een bedankje/cadeautje om  te laten zien.


Naast Moederdag is het ook de Dag van de Verpleging vandaag. Ik dacht laat ik daar eens een bedankje voor maken. Ik heb een wikkel gemaakt om het welbekende chocoladedoosje, je weet wel bedankt in het Frans.

De wikkel heb ik bewerkt met een mask stencil en distress ink "old paper". Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met diverse stansen van Eline en Marleen.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit en diverse kleuren
  • COL1502 "Eline's Artic Bear"
  • COL1523 "Doctor's set by Marleen"
  • COL1524 "Bed by Marleen"
  • MM1620 "Henriette's teksten"
  • CS1058 "Banners by Marleen"
  • KJ1701 "Karin Joan - Joepie Geniet"
  • 14.55.0266 "Alfabet - hoofdletter"
  • 14.55.0267 "Alfabet-kleine letter"
  • MASKSL52 " Grunge Collection 5.0"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten