Pagina's

maandag 6 mei 2024

Biertje

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Voor deze kaart gebruikte ik wat inspiratie van een kaart die ik eerder maakte, klik hier voor die kaart. En ook zag ik een leuke kaart voorbij komen in een facebookgroep.


Daar werd designpapier gebruikt, maar ik dacht bij mezelf met hulp van een mask stencil", een stempel en distress oxide "fossilized amber, kan ik vast zelf zo'n leuke "bier" achtergrond maken.


In die kaart die ik zag, zat een bierkratje verwerkt. De uitleg hiervoor kan je zien in dit filmpje van Daisy. Voor het kratje heb ik verschillende stansmalletjes gebruikt.


Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm
  • COL1482 "Beer by Marleen"
  • CS1056 "Proost by Marleen" 
  • KJ1704 "Sparkle and Shine" 
  • KJ1701 "Joepie Geniet"
  • HT1611 "Border Snow"
  • Mask stencil PS8024 "Clouds & Sunburst"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten