Pagina's

zondag 5 mei 2024

ATC - Air Mail

Vandaag laat ik een drietal ATC-kaartjes zien, de serie "Air Mail".


Voor deze kaartjes heb ik een techniek gebruikt, die ik al heel lang geleden eens op een beurs had gezien, nl stempelen met Zig-markers. Met de kleuren "Carmine Red" en Persian Blue" en de luchtpost-stempel heb ik de buitenranden op het kaartje gemaakt.


Vervolgens heb ik zelfgemaakte achtergrondpapier gebruikt. Kijk bij de vorige blogpost voor de gebruikte materialen.


Het lieve muisje in het envelopje vond ik wel goed bij dit thema passen. Ook deze muisjes zijn ingekleurd met de Zig-markers.


Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • PL6501 "ATC/Pocketletter stencil"
  • PL1522 "ATC stamp"
  • EC0120 "Eline's  huis - Postcard"
  • CMS225 "Correspondence"
  • CS1152 "Hello Mouse"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten