Pagina's

dinsdag 13 augustus 2024

25 jaar getrouwd

Vandaag laat ik een cadeautje zien, dat ik heb gemaakt voor vrienden. Zij zijn 25 jaar getrouwd vandaag.


Voor aan het cadeautje heb ik deze label gemaakt. De kaart en envelop van de uitnodiging die ik kreeg, heb ik weer gebruikt op dit label. 25 jaar geleden, op vrijdag de 13e, maakte we o.a. een rondvaart. En ook dit jaar maakte ze met de genodigden een rondvaart. Vandaar dat ik een bootje verwerkt heb op dit label (ook een knipoog naar hun trouwkaart van 25 jaar geleden.) 


Cadeautip was een envelop met inhoud. Aangezien ik dat een beetje saai vind om zo te geven, heb ik er een heel cadeautje omheen gemaakt. De envelop zelf heb ik nog ene beetje versiert met "25". Dat paste mooi in de witte blanco hartjes.  


Voor het verpakken van de envelop kwam ik op het idee van flessenpost. Ik heb zelf een lege fles gedecoreerd. Dit had ik al eens eerder gedaan en de beschrijving hiervan kan je hier vinden. 


Ik had nog een "kurk" met ledlampjes liggen. Die heb ik in de fles verwerkt en om de opgerolde envelop gewikkeld, zodat de envelop er relatief weer makkelijk uitgehaald kan worden.


Het idee met de nootjes komt van Pinterest en had ik al eens eerder gemaakt. Dit keer in een fles. Op de dop van de fles, heb ik ook weer een onderdeel van hun envelop van de uitnodiging gebruikt. Op het etiket staat de tekst "al 25 jaar echtgeNOOTJES".


Vervolgens heb ik de flessen in een cadeauverpakking gedaan. En het label daar weer aan bevestigd.


En doordat ik verlichting in een fles had gemaakt, stond dat heel gezellig in de verpakking.




Label - gebruikte materialen :
  • Fluweelstructuurkarton wit
  • Craftable CR1576 "Slimline-Tags"
  • Creatable LR0839 "Layou circles by Marleen"
  • Creatbale LR0535 "Wooden signpost"
  • Craftable CR1279 "Tiny's ocean set (boot)
  • D180848 "Gefeliciteerd cirkel
  • D220329 "Meeuwen"
  • Bedeltje "Hartje made with love"
  • Bakerstwine wit/zilver
  • Organza lint
  • Project-Life datumstempel

Cadeautjes - gebruikte materialen :
  • Lege doorzichte glazen flessen
  • Craftable CR1279 "Tiny's ocean set (boot)
  • Craftable CR1391 "Basic Ticket"
  • 14.55.0266 "Alfabet-hoofdletters"
  • 14.550268 "Cijfers"
  • Notenmix
  • Kurk met ledlampjes
  • Touw
  • Designenvelop

Knutselgroetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten