Pagina's

donderdag 5 september 2024

Kerst cupcake

Donderdag, kerstkaartendag.


Het idee van deze cupcake ontstond, toen ik een stans zag van een cupcake met kerstman erop. Toen dacht ik, ik ga wat proberen met de mallen die ik al zelf heb. Nou was mijn kerstman iets te groot voor op deze cupcake, dus heb ik de kerstman maar een “duik” laten nemen in de crème op de cupcake.


De cupcake heb ik met een zelfgemaakte wobble(veer) bevestigd op de kaart.


Deze kerstcupcake "smaakt" naar meer, dus wie weet volgen er binnenkort meer.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier
  • Kaartkarton rood, groen, wit, bruin, zwart
  • Zilverkarton
  • Glitterkarton goud
  • Collectable COL1481 "Cupcake by Marleen
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa"
  • Craftable CR1565 "Candy by Marleen"
  • Clear stamps 130501/1812 "Handletter - text x-mas small"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en wat tof die kerstman die in de cupcake is beland!
    grtz Colien [52WtC]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee die kerstman in de slagroom, meestal zie je hem in de schoorsteen duiken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen