Pagina's

maandag 23 september 2024

Mannenkaart

Vandaag weer een verjaardagskaart om te laten zien.


Dit keer een mannenkaart. De jarig is gek van treinen, dus dat thema heb ik maar weer terug laten komen op de kaart. Op het designpapier heb ik wat koffievlekken gemaakt met een mask stencil. De layout stans heb ik uitgestanst uit gekleurd cardstock. Dit is schuurbaar papier en dat vond ik wel bij een mannenkaart passen. De tandwielen op de kaart en een van de cirkels heb ik bewerkt met silk microfine glitter. Natuurlijk wat plaatjes van een trein erop verwerkt en de klok lijkt een beetje op een stationsklok.


Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm 
  • Designpapier CDPP1006 "Men"
  • Sandable ColorCore cardstock
  • Creatable LR0839 "Layout circles by Marleen"
  • D180848 "Gefeliciteerd cirkel"
  • 6002/0287 "Tandwielen"
  • Pons "Trein"
  • DF3454 "Karin Joan's Letter Board" (cijfers)
  • Clear stamps "6410/0021 "NL teksten - Gefeliciteerd"
  • 2561413/43008 "Sticker Alphabet tile"
  • Mask stencil THS009 "Splatters" 
  • Sticker CA3185 "Clockwork"
  • Silk microfine glitter 610 "Copper"
  • TH94235 "Paperdolls - mini"

 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten