Pagina's

dinsdag 10 september 2024

Het is nooit te laat

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Ik was helemaal vergeten om een verjaardagskaart voor iemand te maken. En aangezien het een jubileum jaar is, ben ik toch nog maar even mijn hobbykamer ingedoken om een kaartje te maken. 
Het idee voor deze mannenkaart zag ik op Pinterest, maar aangezien ik andere mallen heb, wordt het toch weer een beetje anders. 


Met behulp van een embosssingfolder die ik ingesmeerd hebt met distress ink "vintage photo" heb de achtergrond gemaakt. Na het embossen heb ik de achtergrond ook nog bewerkt met "walnut stain". De houten cijfers heb ik bewerkt met distress oxide en met embossing glaze "salvaged patina". Dan nog een bijpassende "te laat tekst" erop verwerkt. en de kaart was klaar.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 13x13cm 
  • Embossingfolder "Gefeliciteerd"
  • ADD10268 "Gentleman"(hoed)
  • Collectable COL1434 "Men's wardrobe"
  • Clear stamps CS1006 "Verjaardagsgedichtjes"
  • Clear stamps 26992 "Hand"
  • Foto-kartelschaar 
  • Houten cijfers

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Hey Patricia,
    Hoe leuk is deze kaart! Super hoe je de leeftijd tussen de hoed en het pak plaatst... moet ik onthouden... ;o) Dankjewel Pinterest!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen