Pagina's

dinsdag 17 september 2024

Scouting

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien.


Deze kaart maakte ik voor een jarige die op scouting zit. Door een foto, die ik kreeg doorgestuurd, werd ik geïnspireerd om deze kaart te maken. Ik vond het weer een leuke uitdaging om met de mallen die ik heb een scouting-tafereeltje te maken, incl. het verwarmen van de marshmallows boven het kampvuur.



Gebruikte materialen:
  • Kraft kaart 15x15cm
  • THMS097 Mini stencil "plaid"
  • Collectable COL1502 "Eline's Artic Bear"
  • Collectable COL1523 "Docter's set by Marleen"
  • Creatable LR0680 "Tree log"
  • Creatable LR0556 "Forest trees"
  • Creatable LR0443 "Austrian village"
  • Craftable CR1612 "Fireplace by Marleen" (kampvuur)
  • Craftable CR1374 "Box card" (tak)
  • 1928 "Planner Essentials - Retro Bus" (bergschoenen) 
  • Clear stamps "'t Is je verjaardag"
  • Clear stamps "6410/0021 "NL teksten - Gefelicteerd"
  • PL4503 "Enamel stickers - Black & White"(hartje)
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten