Pagina's

maandag 23 juni 2014

De mooiste tijd van het jaar

Daar ben ik weer met een kerstkaart.
 
 
 
 
Nog net op het nippertje is het me gelukt om deze kaart te maken voor de challenge bij Cards & Scrap. Ik heb ineens de smaak te pakken om kaarten te maken aan de hand van een schets. Zo ook deze kaart. Ook heb ik de smaak te pakken wat CAS-kaarten betreft, geloof ik.
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Wit & rood cardstock
  • Bakers twine
  • Clear stamp Eline's vintage Christmas EC0099



Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:


Knutselgroetjes,



4 opmerkingen:

  1. Mooie strakke kerstkaart Patricia!
    Ontzettend originele uitwerking van de sketch is het ook geworden zo.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart! Echt Clean en Simple!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met onze schets, Patricia !!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Doe je ook weer gezellig mee met onze nieuwe uitdaging?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoetie is het zo... in al z'n eenvoud!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap !!

    BeantwoordenVerwijderen