Pagina's

zondag 15 juni 2014

Vaderdag

Vandaag laat ik jullie mijn kaartje zien die ik voor Vaderdag heb gemaakt.
 





Voor dit kaartje heb ik de schets en thema (tuin) van de uitdaging van NKU gebruikt. Daarna heb ik er zelf nog een uitdaging van gemaakt om er een kaartje van 10x10cm van te maken. Deze maat wilde ik persé maken, omdat ik een mini snoesje (als tuinman) op de kaart wilde verwerken. Ik heb op deze kaart het, door mijn pas gewonnen, designpapier met de toepasselijke naam "Garden Party" gebruikt.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kraftpapier
  • Designpapier Paper bloc "Garden Party" PK9108
  • Knipvel 3DHM0052
  • Creatables LR0206 (vogelhuisje) en LR0204 (vogeltje)
  • Twine JU0840
  • Tekst digi van Marianne


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
 
 
 
 
Knutselgroetjes,



5 opmerkingen:

  1. super leuk & lief kaartje Patricia:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een SNOEZIG kaartje Patricia.....MOOI zo voor Vaderdag.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, mooi papier. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen