Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Trouwdag

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor de trouwdag van mijn ouders heb gemaakt.
 
 
 
De kaart heb ik n.a.v. een schets gemaakt, wederom van het NKU blog. Alles een beetje bewerkt met Distress Ink, zelfs de bloem, want dan kleurde hij beter bij het geheel.
 
 
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Vierkante kaart crèmekleurig
  • Kraftpapier
  • Design papier "Garden Party" PK9108
  • Creatable LR0206 (klimop)
  • Craftable CR1212 (Tag)
  • Twine JU0840
  • Clear Stamp EC0138
  • Bloem
  • Knipvel (uit het verleden)



Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
 
 
 
Knutselgroetjes,



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer Patricia, erg leuk gedaan!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach.....wat een LIEF kaartje is dit Patricia. Een MOOI kaartje dat bij je ouders in de smaak zal zijn gevallen. LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen