Pagina's

donderdag 13 oktober 2016

Easelkaart

Dit keer laat ik jullie een Quad Easel Card zien.



Voor de challenge op het MD blog werd dit keer een easelkaart gevraagd. Nou is het alweer een tijdje geleden dat ik zo'n kaart heb gemaakt, dus leek het me wel leuk om er weer eentje te maken. Het is een kerstkaart geworden en een blog met veel foto's. Dat krijg je met een quad easel card.

Donner
Ben aan de slag gegaan met de kerstman en een paar van zijn rendieren. De uitleg van een quad easel card kan je o.a. hier vinden. Ik heb de maten wat aangepast, omdat ik met de basis van 13,5 x 13,5 cm wilde beginnen, zodat de kaart in een vierkante envelop past.

Rudolph
Dit zijn de maten van het papier zoals ik de kaart gemaakt heb:
1x vierkant van 13,5 x 13,5 cm 
1x vierkant van 13 x 13 cm
4x strook van 12 x 6 cm
4x vierkant van 6 x 6 cm
8x vierkant 5,5 x 5,5 cm


Blitzen


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
  • Kaartkarton rood, wit, bruin, kraft, zalmroze
  • Glitterpapier rood, wit
  • Designpapier PK9113 "Classic christmas"
  • Clear stamps EC0151 "Eline's xmas"
  • COL1391 "Eline's santa"
  • COL1369 "Eline's reindeer"
  • Creatable LR0124 "Noorse ijsster"
  • Wattenschijfje (baard)
  • Strasssteentjes (stoppertjes)


Santa


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Nog even van boven af gezien

Zo, dat was het blogbericht voor vandaag. Hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.


Knutselgroetjes,



17 opmerkingen:

  1. Helemaal leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wwooww Petra , wat een grappige
    easelkaart ,mooi modelletje en bedankt
    voor je bizonder leuke bijdrage bij 52WTC
    Liefs van Epie (DTWTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps Petra, wat een super gave !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is deze geworden! wat een tof modelletje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n easelkaart heb ik nog niet gezien. Super gedaan hoor!! Erg leuk met die rendieren en kerstmannetje. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige easelkaart. Mooi aanverschillende kanten een plaatje . Heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf model easel zeg! En wat een grappige elandjes en kerstmannen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat superleuk gemaakt Patricia!! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit kerstkaartje Patricia....zo een gaaf easelmodelletje...dat ben ik nog niet eerder tegengekomen hier op blogs...super mooie details allemaal...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amai, wat tof zeg zo'n viervoudige easelkaart! schitterend gemaakt Patricia!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog nooit eerder heb ik een vierkante easelkaart gezien. Deze is wel heel erg leuk met de kerstman en zijn rendieren!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf model Patricia!!
    Echt een onwijs leuke kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Patricia.
    Leuk zoals je de dieren hebt verwerkt
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk modelletje die ken ik nog niet maar nu wel hihi.
    Leuk dat je met ons meeedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die leuk geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen